Тема: Застосування
засобів інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності
навчання
Мета: ознайомитися із
способами та засобами застосування інформаційно-комунікаційних технологій з
метою підвищення ефективності навчання, у самостійній
та позааудиторній роботі.
Обладнання:
|
1. Електронний курс лекції 1.
2. Комп’ютер з ОС Windows та пакетом програм Microsoft Office,
підключений до локальної мережі ВДПУ та мережі Інтернет.
|
Виконала: студентка
групи 1МСОТ Бенеда М.С.
1.
Чи можна ототожнювати поняття «комп’ютерна технологія
навчання» та «інформаційна технологія», відповідь обґрунтувати.
Необхідно
виокремити поняття «комп’ютерна технологія навчання», що не можна ототожнювати
з поняттям «інформаційна технологія», тому що поняття технології інформатизації
освіти значно ширше, ніж тільки технологія використання інформаційних і
комунікаційних технологій у сфері освіти. Це поняття включає увесь комплекс
прийомів, методів, способів і підходів, цілей інформатизації освіти, що
забезпечують їх досягнення.
Інформаційні технології – це узагальнююче поняття, що описує різні
методи, способи та алгоритми збирання, зберігання, оброблення, представлення і
передавання інформації.
Під інформаційними технологіями
розуміють також способи і засоби збирання, оброблення та передавання інформації
з метою одержання нових відомостей про об’єкт, що вивчається, або – це
сукупність знань про способи і засоби роботи з інформаційними ресурсами.
В основі засобів
інформаційних технологій, які використовуються в сфері освіти, находиться
персональний комп’ютер, оснащений набором периферійних пристроїв.
У системі освіти
широкого поширення набули універсальні офісні прикладні програми і засоби
інформаційно-комунікаційних технологій: текстові процесори, електронні таблиці,
програми підготовки презентацій, системи управління базами
даних, органайзери, графічні пакети та ін.
Завдяки сучасним ІКТ, таким, як
електронна пошта, телеконференції або ІСQ спілкування між учасниками
навчального процесу може бути розподілене в просторі і в часі. Так, наприклад,
педагоги та студенти, учні можуть спілкуватися між собою, находячись в різних
країнах, у слушний для них час.
2. Які перспективи розвитку Інтернет, як ці перспективи
можуть вплинути на навчальний процес ВНЗ?
Зараз мережа Інтернет є джерелом самої різноманітної інформації. Виходячи з
навчальної мети це можуть бути, наприклад, освітні ресурси, яких нині є багато
і в подальшому кількість їх збільшується. Майже всі навчальні заклади,
дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією.
Корисними є Інтернет - ресурси, які використовуються для одержання подальшої
освіти, вибору професії та сфери діяльності, постійного підвищення фахових
знань, кваліфікації та ін.
3.
Які послуги надає Інтернет, яку користь від них може одержати викладач,
студент?
Завдяки сучасним ІКТ,
таким, як електронна пошта, телеконференції або ІСQ спілкування між учасниками
навчального процесу може бути розподілене в просторі і в часі. Так, наприклад,
педагоги та студенти, учні можуть спілкуватися між собою, находячись в різних
країнах, у слушний для них час.
У різні роки в
навчальних закладах використовувалися різноманітні засоби, які піднімали на
якісно новий рівень інформаційне забезпечення системи навчання. Нині серед
навчальних засобів зустрічаються:
- засоби
для запису і відтворення звуку (електрофони, магнітофони, CD-програвачі);
- системи
і засоби телефонного, телеграфного і радіозв’язку (телефонні апарати,
факсимільні апарати, телетайпи, телефонні станції, системи радіозв’язку);
- системи
і засоби телебачення, радіомовлення (теле- і радіоприймачі, навчальне
телебачення і радіо, DVD-програвачі);
- оптична
і проекційна кіно- і фотоапаратура (фотоапарати, відеокамери,
діапроектори, кінопроектори, мультипроектори);
- поліграфічна,
копіювальна, розмножувальна та інша техніка, яка призначена для
документування і розмноження інформації (принтери, ксерокси, ризографи,
системи мікрофільмування);
- комп’ютерні
засоби, що забезпечують можливість електронного представлення, обробки і
зберігання інформації (комп’ютери, принтери, сканери, графічні пристрої);
- телекомунікаційні
системи, що забезпечують передачу інформації по каналах зв’язку (модеми, мережі
дротяних, супутникових, оптоволоконних, радіорелейних та інших видів каналів
зв’язку, призначених для передачі інформації).
4. Які властивості Інтернет, їх використання в навчальному процесі ВНЗ?
Використання засобів комунікації:
електронної пошти, глобальної, регіональної та локальної мережі відкриває для
навчання можливість здійснювати:
− оперативне передавання на
відстані інформації будь-якого обсягу і виду;
− інтерактивний, оперативний зв’язок;
− доступ до різноманітних джерел інформації;
− організацію спільних телекомунікаційних
проектів;
− спілкування та обговорення
проблем, участь у телеконференціях, Вебінарах, чатах, форумах, блогах та ін.
5. У чому полягає новий підхід до
освіти за умови використання ІКТ?
Розроблення певних методичних підходів до
використання засобів ІКТ у реалізації розвивального навчання, розвитку
особистості, вміння здійснювати, прогнозувати результати своєї діяльності,
пошук шляхів вирішення і методів розв’язання задач – як навчальних, так і
методичних, практичних. Проте, для того, щоб ЄІОС відповідало вимогам, його
необхідно оновлювати та доповнювати, забезпечувати психолого-педагогічними і
методичними розробками на виявлення оптимальних умов використання засобів ІКТ з
метою інтенсифікації навчального процесу, підвищення ефективності та якості.
6.Які
позитивні і негативні наслідки використання ІКТ в навальному процесі?
Використання засобів ІКТ у системі підготовки фахівців приводить до
збагачення педагогічної і організаційної діяльності навчального закладу
наступними значущими можливостями:
- удосконалення
методів і технологій відбору і формування змісту освіти;
7. Наведіть критерії, за якими характеризуються
інформаційні технології.
Класифікація ІТ
|
|||||
За способом реалізації в ІС
|
|||||
Традиційні
|
Нові інформаційні технології
|
||||
За ступенем охоплення завдань
управління
|
|||||
Електронна обробка даних
|
Автоматизація функцій управління
|
Підтримка прийняття рішень
|
Електронний офіс
|
Експертна підтримка
|
|
Пакетні
|
Діалогові
|
Мережні
|
|||
За способом побудови мережі
|
|||||
Локальні
|
Багаторівневі
|
Розподілені
|
Глобальні
|
||
Бухгалтерський облік
|
Банківська діяльність
|
Податкова діяльність
|
Страхова діяльність
|
Інші
|
|
8. У чому
полягають переваги інформаційних технологій в навчальному процесі в порівняні з
традиційним навчальним процесом?
Переваги використання ІКТ
·
Індивідуалізація навчання;
·
Інтенсифікація самостійної роботи учнів;
·
Зростання обсягу виконаних на урок завдань;
·
Розширення інформаційних потоків при використанні Internet;
·
Підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності
форм роботи, можливості включення ігрового моменту: вирішиш вірно приклади -
відкриєш картинку, повставляєш правильно всі букви – проштовхнеш ближче до мети
казкового героя. Комп'ютер дає вчителю нові можливості, дозволяючи разом з
учнем отримувати задоволення від захопливого процесу пізнання, не тільки силою уяви
розсовуючи стіни шкільного кабінету, але за допомогою новітніх технологій дозволяє
зануритися в яскравий барвистий світ. Таке заняття викликає у дітей емоційний підйом,
навіть відсталі учні охоче працюють з комп'ютером.
9. Наведіть характеристику мультимедійних технологій
та в чому полягають переваги їхнього використання в навчальному процесі ВНЗ?
Мультимедіа розуміється як
сучасна комп'ютерна технологія, що дозволяє
об'єднати в комп'ютерній системі текст, звук, відеозображення, графічні
зображення й анімацію.
Використання мультимедіа сприяє:
- індивідуалізації навчально-виховного процесу з урахуванням рівня підготовленості, здатностей, інтересів і потреб учнів;
- зміні характеру пізнавальної діяльності учнів у бік її більшої самостійності та пошукового характеру;
- стимулюванню прагнення учнів до постійного самовдосконалення та готовності до самостійного перенавчання;
- посиленню міждисциплінарних зв'язків у навчанні, комплексному вивченню явищ і подій;
- підвищенню гнучкості, мобільності навчального процесу, його постійному й динамічному відновленню;
- зміні форм і методів організації позанавчальної життєдіяльності учнів та організації їхнього дозвілля.
10. Охарактеризуйте єдине інформаційне
освітнє середовище та технологію його наповнення і використання в навчальному
процесі ВНЗ?
Єдине
інформаційно-освітнє середовище – це
інтегроване середовище інформаційно-освітніх ресурсів (електронні бібліотеки,
навчальні системи і програми), програмно-технічних і телекомунікаційних
засобів, правил їхньої підтримки, адміністрування і використання, що
забезпечують єдині технологічні засоби інформації, інформаційну підтримку і
організацію навчального процесу, наукових досліджень, професійне
консультування.
ЄІОС є
відображення освітнього простору ВНЗ, що є одночасно робочим середовищем
студента і викладача. Воно дозволяє спрямовувати студента на співпрацю,
розвивати такі якості особистості, як організованість, дисциплінованість, уміння
планувати свою діяльність. Можливості ЄІОС забезпечують реалізацію необхідних
умов для формування самостійності, потреби в постійній самоосвіті. Це покладене
в основу успішності та потреби випускників на сучасному ринку праці.
11. Що спільного та різного в поняттях
«комп’ютерні технології», «інформаційні технології»?
Комп'ютерні технології або Інформаційні технології
(ІТ) - це узагальнена назва технологій, що відповідають за зберігання,
передачу, обробку, захист та відтворення інформації з використанням
комп'ютерів. Сучасне виробництво, наука, культура, спорт та економіка неможливі
без застосування комп'ютерних технологій. Комп'ютери допомагають людям у в
роботі, розвагах, освіті та наукових дослідженнях.
12. Охарактеризуйте:
− дистанційне навчання;
Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують
доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ
(інформаційно-комунікаційних технологій)
від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки,
політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під
час підготовки як у ВНЗ так і у школах. Основними принципами дистанційного навчання
є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного
освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької
діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із
кількох країн, за відсутності викладача.
13. Навести характеристику ППЗ та використання
їх у навчальному процесі ВНЗ.
ППЗ — педагогічний програмний засіб — це цілісна дидактична система, що заснована на використанні комп’ютерних технологій і засобів Інтернету і яка ставить за мету забезпечити навчання за індивідуальними і оптимальними навчальними програмами з керуванням процесу навчання.
Важливими моментами в
реалізації поставленої мети є високий рівень створення інформаційно-технічного
забезпечення з використанням сучасних IT-технологій і відповідність міжнародним
стандартам.
Крім цього, ППЗ розроблені
згідно з навчальними програмами, що затверджені Міністерством освіти і науки,
молоді та спорту України. Обсяг змісту навчального матеріалу та спосіб його
подання повністю відповідає віковим психологічним і фізіологічним особливостям
учнів та освітнім тенденціям.
14. Які електронні навчальні ресурси
найбільш ефективні в навчальному процесі ВНЗ? Відповідь обґрунтуйте.
При підготовці до уроків використовую електронні ресурси навчального призначення:
·
презентації до уроків;
·
логічні ігри;
·
тестові оболонки;
·
ресурси Інтернет;
·
електронні енциклопедії.
Ефективність таких уроків полягає в високій активності дітей, їх працездатності
протягом всього уроку. Це забезпечується постійною зміною видів навчальної діяльності.
Працюючи з комп'ютером діти легко виконують велику кількість тренувальних вправ.
Комп'ютер дає можливість сильним учням ознайомитися з новим матеріалом самостійно,
виконати завдання підвищеної складності, учням з нижчим рівнем підготовки або інтелектуальної
діяльності засвоювати навчальний матеріал, працюючи в індивідуальному темпі,
учням, які пропустили декілька уроків – можливість ліквідувати прогалини.
Використання на уроці комп'ютерних тестів та діагностичних комплексів дозволяє
отримати об'єктивну інформацію про рівень засвоєння навчального матеріалу та
надає змогу його своєчасного коректування.
Опанувавши навички роботи з комп’ютером у молодших класах, діти зможуть потім
користуватися ним як інструментом у своїй діяльності. У старших класах вони
зможуть застосовувати отримані знання (методи роботи з інформацією, способи розв’язання
задач) при вивченні шкільних предметів.
У своїй діяльності я використовую такі інші комп’ютерні програми:
– навчально-інформуючі: енциклопедії, електронні підручники,
кінофільми;
– контролюючо-тестові програми, зокрема «MyTest»;
15. Схарактеризуйте віртуальні моделі, їх
переваги та недоліки використання в навчальному процесі ВНЗ.
Виокремлюють п’ять основних
переваг застосування AR/VR технологій:
−
наочність (використовуючи 3D-графіку, можна деталізовано показати хімічні
процеси аж до атомного рівня. Причому ніщо не забороняє заглибитися ще далі і
показати, як всередині самого атома відбувається поділ ядра перед ядерним
вибухом. Віртуальна реальність здатна не тільки надати відомості про саме
явище, а й продемонструвати його з будь-якою мірою деталізації);
−
безпека (операція на серці, управління надшвидкісним поїздом, космічним шатлом,
техніка безпеки під час пожежі – можна занурити глядача в будь-яку з цих
ситуацій без найменших загроз для життя);
−
залучення (віртуальна реальність дає змогу змінювати сценарії, впливати на хід
експерименту або вирішувати завдання в ігровій і доступній для розуміння формі.
Під час віртуального заняття можна побачити світ минулого очима історичного
персонажа, відправитися в подорож по людському організму в мікрокапсулі або
обрати правильний курс на якомусь кораблі);
−
фокусування (віртуальний світ, який оточить глядача з усіх боків на всі 360
градусів, дасть змогу цілком зосередитися на матеріалі і не відволікатися на
зовнішні подразники);
− віртуальні заняття (вигляд
від першої особи і відчуття своєї присутності в намальованому світі – одна з
головних особливостей віртуальної реальності. Це дає змогу проводити заняття
цілком у віртуальній реальності).
Однак, попри
очевидні переваги застосування технологій віртуальної реальності в освіті, на
сьогодні є чимало потенційних проблем з технологічної точки зору. По-перше,
будь-яка дисципліна є досить об’ємною, що вимагає значних ресурсів для
створення контенту на кожну тему заняття – у вигляді повного курсу або десятків
і сотень невеликих додатків. Компанії, які створюватимуть такі матеріали,
повинні бути готові займатися розробкою досить тривалий час без можливості її окупити
до виходу повноцінних наборів занять. По-друге, у разі дистанційного навчання
навантаження з покупки пристрою віртуальної реальності лягає на користувача,
або цим пристроєм може бути його телефон. Але освітнім установам необхідно буде
купувати комплекти обладнання для аудиторій, в яких проходитимуть заняття, що
також вимагає істотних інвестицій. По-третє, віртуальна реальність, як і
будь-яка технологія, вимагає використання своєї, специфічної мови. Важливо
знайти правильні інструменти для того, щоб зробити контент наочним. Крім того,
складно буде оновити вже наявні освітні програми.
16. Схарактеризуйте тренажери-імітатори.
Наведіть приклад їх використання в навчальному процесі ВНЗ.
Протягом багатьох років тренажери та імітатори використовувались у навчальному
процесі для тих фахівців, робота яких була пов’язана з професійним ризиком або
потребувала значних витрат, а тому для здешевлення та досягнення високого
професіоналізму використовуються тренажери та імітатори. Принцип їхньої дії
полягає в тому, що в комп’ютері створюється модель, робота якою максимально
наближена до реального устаткування, процесу. Учень виконує певні операції та
одержує відгук комп’ютерної системи.
На сучасному етапі в навчальній роботі набули поширення використання
тренажерів, імітаторів в галузях, що не потребують приладів та устаткування
(складання проектів, розрахунки схем, виконання певних операцій і т.п.). При
цьому використання імітаційного моделювання має суттєве значення в навчальному
процесі.
1.За допомогою тренажерів, імітаторів можна відтворювати практично будь-яку
ситуацію, моделювати пристрої, виробничі процеси. Кожний учень навчається в
ситуації, максимально наближеній до
реальної виробничої.
2. Використання
тренажерів, імітаторів, що базуються на персональних комп’ютерах, дозволяє
уніфікувати навчальний процес. Прикладом може бути
електронні лабораторії з хімії, фізики. Лабораторні роботи з цих предметів
можна виконувати в будь-якій комп’ютерній лабораторії за умов наявності
відповідної програми.
17. У чому полягають переваги віртуального
моделювання?
Віртуальне моделювання
є важливою сферою застосування комп'ютерних технологій, зокрема в навчальній діяльності.
Моделювання (в широкому сенсі) – це особливий пізнавальний процес, метод теоретичного та практичного опосередкованого пізнання, коли суб'єкт замість безпосереднього об'єкта пізнання вибирає чи створює схожий із ним допоміжний об'єкт-замісник (модель), досліджує його, а здобуту інформацію переносить на реальний предмет вивчення.
Моделювання – це процес створення та дослідження моделі, а модель - засіб, форма наукового пізнання [1, 12].
Використання комп'ютерних засобів у навчальному процесі дозволяє активізувати експериментально-дослідницьку діяльність учнів. Ефективним інструментарієм для організації такої діяльності є комп'ютерне моделювання, яке дозволяє створити на екрані монітора динамічну картину навчальних дослідів і явищ, і сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу
Комп'ютерна модель - це модель, реалізована за допомогою програмних засобів. Комп'ютерні моделі звичайно розрізняють за програмним забезпеченням, яке застосовується під час роботи з моделлю. Для обробки комп'ютерних моделей використовуються існуючі програмні додатки (математичні пакети, електронні таблиці, графічні редактори тощо) [1, 12].
Комп'ютерне моделювання дозволяє ілюструвати експерименти та явища, відтворювати їх деталі, які можуть бути непоміченими спостерігачем в реальному експерименті. Використання комп'ютерних моделей та віртуальних лабораторій надає вчителю унікальну можливість візуалізації спрощеної моделі реального явища. При цьому є можливість поетапно додавати до розгляду додаткові факти, які поступово будуть ускладнювати модель та наближувати її до реального фізичного явища. Крім того, комп'ютер дозволяє моделювати ситуації, що неможливо реалізувати в реальних умовах
Моделювання (в широкому сенсі) – це особливий пізнавальний процес, метод теоретичного та практичного опосередкованого пізнання, коли суб'єкт замість безпосереднього об'єкта пізнання вибирає чи створює схожий із ним допоміжний об'єкт-замісник (модель), досліджує його, а здобуту інформацію переносить на реальний предмет вивчення.
Моделювання – це процес створення та дослідження моделі, а модель - засіб, форма наукового пізнання [1, 12].
Використання комп'ютерних засобів у навчальному процесі дозволяє активізувати експериментально-дослідницьку діяльність учнів. Ефективним інструментарієм для організації такої діяльності є комп'ютерне моделювання, яке дозволяє створити на екрані монітора динамічну картину навчальних дослідів і явищ, і сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу
Комп'ютерна модель - це модель, реалізована за допомогою програмних засобів. Комп'ютерні моделі звичайно розрізняють за програмним забезпеченням, яке застосовується під час роботи з моделлю. Для обробки комп'ютерних моделей використовуються існуючі програмні додатки (математичні пакети, електронні таблиці, графічні редактори тощо) [1, 12].
Комп'ютерне моделювання дозволяє ілюструвати експерименти та явища, відтворювати їх деталі, які можуть бути непоміченими спостерігачем в реальному експерименті. Використання комп'ютерних моделей та віртуальних лабораторій надає вчителю унікальну можливість візуалізації спрощеної моделі реального явища. При цьому є можливість поетапно додавати до розгляду додаткові факти, які поступово будуть ускладнювати модель та наближувати її до реального фізичного явища. Крім того, комп'ютер дозволяє моделювати ситуації, що неможливо реалізувати в реальних умовах
18. Яким чином ІКТ використовується в
здійснені самостійної роботи студентів ВНЗ? Охарактеризуйте форми самостійної
роботи.
Використання засобів ІКТ у системі підготовки фахівців приводить до
збагачення педагогічної і організаційної діяльності навчального закладу
наступними значущими можливостями:
- удосконалення методів і технологій відбору і
формування змісту освіти;
- уведення і розвиток нових спеціальних
навчальних дисциплін і напрямів навчання, які пов’язані з інформатикою та
інформаційними технологіями;
- внесення змін до навчання більшості
традиційних дисциплін, безпосередньо не пов’язаних з інформатикою;
- підвищення ефективності навчання за рахунок
підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових
мотиваційних важелів;
- організації нових форм взаємодії в процесі
навчання і зміни змісту, характеру діяльності педагога і слухача;
- удосконалення механізмів управління системою
загальної середньої освіти.
19. У чому полягає роль і місце ІКТ у
здійснені позааудиторної діяльності студентів ВНЗ?
Інформаційно-комунікаційні технології, швидке їх вдосконалення та
використання в усіх сферах діяльності людини надають практично необмежені
можливості розміщення, збереження, обробки та доставки інформації будь-якого
об’єму, змісту на необмежені відстані. В цих умовах на перший план у підготовці
фахівців висувається цілеспрямована робота із самоосвіти.
Як зазначає Б. Корольов, самоосвіта –
самостійна пізнавальна діяльність людини, спрямована на досягнення
певних особистісно значущих освітніх цілей: задоволення
загальнокультурних запитів, пізнавальних інтересів у будь-якій сфері
діяльності, підвищення професійної кваліфікації тощо.
Значна роль в процесі самоосвіти відводиться сучасним технологіям навчання,
педагогічній спрямованості змісту навчального матеріалу, а також умовам для
самостійного навчання. Мається на увазі не тільки відбір змісту навчального
матеріалу, а й інтерактивних інформаційних середовищ.
20. У чому полягає мета, зміст та структура
ЄІОС навчального закладу?
Єдине інформаційно-освітнє середовище – це інтегроване середовище інформаційно-освітніх ресурсів (електронні
бібліотеки, навчальні системи і програми), програмно-технічних і телекомунікаційних
засобів, правил їхньої підтримки, адміністрування і використання, що
забезпечують єдині технологічні засоби інформації, інформаційну підтримку і
організацію навчального процесу, наукових досліджень, професійне
консультування.
21. Яким чином ЄІОС навчального закладу
забезпечує самостійну роботу студентів ВНЗ?
ЄІОС навчального
закладу забезпечує самостійну роботу студентів ВНЗ таким чином, що вони можуть
займатись дистанційно за тими матеріалами, які знаходяться в середовищі і з
мінімальним втручанням викладача.
Творчі
завдання
Завдання
1. Представте
власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній
діяльності:
− в процесі підготовки до уроку;
Вчитель може готувати
різноманітні тести у контрольно-діагностуючих системах TestW, TestW2, MyTest;
створення дидактичних аудіо та відео матеріалів засобами сучасного програмного
забезпечення. Розробка онлайн екскурсій. Опрацювання матеріалу у онлайн
бібліотеці.
− під час проведення уроку;
− під час проведення уроку;
Продемонструвати тести
онлайн,розроблені по певній темі. Існує безліч спеціально розроблених
програм,які за допомогою комп'ютера і інтернета на інтерактивній дощці.
Наприклад програма learningapps. Можна
також за допомогою інтернета продемонструвати розгортки фігур,щоб діти краще
зрозуміли матеріал і уявили. Провести урок в онлайн екскурсії,перед тим
розробивши в інтернеті завдання і зупинки(наприклад в програмі Prezi).
− в процесі роботи над проектом;
− в процесі роботи над проектом;
Пошук інформації в
електроних бібліотеках та дисертацій по даній темі.
Створення свого власного веб-сайту по даній темі.
− з метою підвищення кваліфікації;
Створення свого власного веб-сайту по даній темі.
− з метою підвищення кваліфікації;
Ознайомлення із
літературою нашої країни та світу. Ознайомлення з досвідом ,методиками більш кваліфікованих вчителів.
− в позаурочній роботі.
Ознайомлення із іншими
корисними програмами, які можна
використовувати на уроці. Пошук літератури в електроній бібліотеці.
Створення свого веб-сайту.
Завдання
2. Опишіть інформаційне освітнє середовище вашого
навчального закладу, кафедри та методику його використання в навчальному
процесі:
− в процесі традиційного навчання;
На кожному факультеті є своя кафедра. Куди студенти можуть звернутися за певними
запитаннями. Взяти додаткову літературу. Переглянути зразки. Дізнатися
інформацію чи уточнити її.
− за дистанційною формою навчання.
У нашому ВНЗ є сайт. На сайті розміщенні завдання, лекції, самостійні
роботи, зразки, самоконтроль.
Викладач скидає певне завдання і студент повинен його зробити та скинути на
пошту чи у свій кабінет.
Завдання
6. Опишіть
ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику використання
в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого
університету розроблений сайт ВДПУ.В якому подана вся інформація про наш
університет ,викладачів. Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту; Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-географічний факультет.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту; Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-географічний факультет.
Немає коментарів:
Дописати коментар